A véleményvezérek szerepe a márkákról kialakított képek változásában a bizalom új útjai, avagy hogyan írták át az influencerek a kommunikáció szabálykönyvét /
| Szerző: | Heuthaler Orsolya | 
|---|---|
| További közreműködők: | Varga Gábor Zoltán (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2016-04-12 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/14115 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Véleményvezérek a fitnesziparban Magyarországon        
                  
 Szerző: Gondos Lőrinc
 Megjelent: (2023)
- 
                
                    Véleményvezérek kereskedelmi kommunikációjának szabályozása        
                  
 Szerző: Pikéthyné Babolcsay Dorottya
 Megjelent: (2021)
- 
                
                    A képek szerepe Ambrus Zoltán Midas király című művében        
                  
 Szerző: Varga Máté
 Megjelent: (2017)
- 
                
                    Orvosi képek szegmentálása aktív alakmodellekkel        
                  
 Szerző: Németh Zsófia
 Megjelent: (2016)
- 
                
                    Mikroszkopikus képek szegmentálása és fókuszálása        
                  
 Szerző: Borosjenői Tamás
 Megjelent: (2022)