A virtuális és a valós piactér sajátosságai a Nike értékesítési gyakorlatában
Main Author: | Hornyák Fruzsina Dóra |
---|---|
Other Authors: | Radetzky András |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2016-09-21
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/13813 |
Similar Items
-
Újépítésű lakóingatlanok értékesítési folyamatának jogi vonatkozásai
by: Franczva Ádám
Published: (2018) -
Az elektronikus értékesítési rendszer a felszámolási eljárásban
by: Laubheimer Nikoletta
Published: (2019) -
Az értékesítési területen dolgozó személyek személyiség jellemzőinek összefüggései a kiégéssel
by: Dora Fanni Réka
Published: (2019) -
Vertikális versenykorlátozó megállapodások, szelektív értékesítési rendszerek a közösségi versenyjogban
by: Botta Ágnes
Published: (2010) -
Virtuális zaklatás
by: Szabó Bianka
Published: (2016)