A könnyűzenei piac átalakulása és a marketingjének változásai a digitalizáció hatására
Szerző: | Halmos Attila |
---|---|
További közreműködők: | Páprádiné Szilczl Dóra (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
Megjelent: |
2016-09-29
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/13709 |
Hasonló tételek
-
A slágerré válás útja a magyar könnyűzenei rádiózásban
Szerző: Koloszár Katinka Rozália
Megjelent: (2021) -
A magyar televíziós piac átalakulása nem lineáris megközelítésből - Televíziócsatornák online jelenléte (összehasonlító elemzés)
Szerző: Sturbán László
Megjelent: (2018) -
"Botrányt, botrányt akarunk!"-Punkok a Kádár-korszak könnyűzenei politikájában
Szerző: Tóth Bence
Megjelent: (2018) -
Digitalizáció és adóhatóság
Szerző: Varga Erzsébet
Megjelent: (2020) -
Az Európai Unió bevándorláspolitikája és változásai a 2015-ös, valamint a 2021-es migrációs hullámok hatására
Szerző: Fodor Dóra
Megjelent: (2022)