Az irodalmi nevelés határterületeinek tanítása formális és nem formális irodalmi intézmények a századfordulón /
| Szerző: | Fejes Júlia Róza |
|---|---|
| További közreműködők: | Sályiné Pásztor Judit (Témavezető) |
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
| Megjelent: |
2014-02-16
|
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/13622 |
Hasonló tételek
-
Az irodalmi nevelés és a meseválasztás jelentősége az óvodában - különös tekintettel az irodalmi mesére (műmese)
Szerző: Vogel Zsanett Terézia
Megjelent: (2018) -
Irodalmi nevelés az óvodában A népmese jelentősége az óvodai anyanyelvi és kommunikációs nevelésben
Szerző: Román Attiláné
Megjelent: (2024) -
Drámamentes dráma - Irodalmi esettanulmány mediátor szemmel
Szerző: Dr. Kovács Flóra
Megjelent: (2020) -
Segédlet irodalmi művek elemzéséhez és tanításához egyetemi jegyzet
Megjelent: (2025) -
Márai Sándor Jézus-képének irodalmi és társadalomfilozófiai háttere
Szerző: Fodor József Péter
Megjelent: (2022)