Bor – Kultúra A kultúra szerepe a bormarketingben, magyar pincék vizsgálatával

Bibliographic Details
Main Author: Kiss Orsolya
Other Authors: Hartl Mónika Rita
Format: Manuscript essay
Published: 2016-01-19
Online Access:https://diplomamunka.ppke.hu/13591

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dipl13591
005 20240430091205.0
008 240202s2016 hu om 0|| hun d
040 |a PPKE Diplomamunka Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kiss Orsolya 
245 1 0 |a Bor – Kultúra A kultúra szerepe a bormarketingben, magyar pincék vizsgálatával  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kiss Orsolya 
260 |c 2016-01-19 
700 0 1 |a Hartl Mónika Rita  |e ths 
856 4 0 |u https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/13591/1/419354212.pdf  |z Dokumentum-elérés