Reklámjog, a fogyasztók tudatos, valamint tudatalatti megtévesztése és ezek jogi ellenlépései az online térben
| Szerző: | Csorba Gábor | 
|---|---|
| További közreműködők: | Blazovichné Gellén Klára (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2023-06-21 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/13178 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    A reklámjog és a fogyasztók megtévesztése        
                  
 Szerző: Kolozsi Sándor
 Megjelent: (2006)
- 
                
                    Fogyasztók megtévesztése pénzügyi termékek reklámjaiban        
                  
 Szerző: Fülöp-Pusztai Kristóf László
 Megjelent: (2020)
- 
                
                    Fogyasztók megtévesztése a pénzügyi szektorban        
                  
 Szerző: Proczeller Dávid Antal
 Megjelent: (2018)
- 
                
                    Fogyasztók megtévesztése a pénzügyi szektorban Magyarországon versenyjogi aspektusból        
                  
 Szerző: Váradi Gábor
 Megjelent: (2014)
- 
                
                    Fogyasztók megtévesztése, különös tekintettel a kozmetikai termékek        
                  
 Szerző: Papp Tímea
 Megjelent: (2010)