Reklámjog, a fogyasztók tudatos, valamint tudatalatti megtévesztése és ezek jogi ellenlépései az online térben

Bibliographic Details
Main Author: Csorba Gábor
Other Authors: Blazovichné Gellén Klára
Format: Manuscript essay
Published: 2023-06-21
Online Access:https://diplomamunka.ppke.hu/13178

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dipl13178
005 20240625104539.0
008 240202s2023 hu om 0|| hun d
040 |a PPKE Diplomamunka Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Csorba Gábor 
245 1 0 |a Reklámjog, a fogyasztók tudatos, valamint tudatalatti megtévesztése és ezek jogi ellenlépései az online térben  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Csorba Gábor 
260 |c 2023-06-21 
700 0 2 |a Blazovichné Gellén Klára  |e ths 
856 4 0 |u https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/13178/1/685194217.pdf  |z Dokumentum-elérés