Hármas pillangó-effektus
Main Author: | Zsiga-Kárpát Dániel Gábor |
---|---|
Other Authors: | Veres Zoltán |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2022-11-16
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/11198 |
Similar Items
-
A budapesti hármas metró felújításának média tartalomelemzése és sajtókapcsolati rendszere
by: Sófalvi Zsanett
Published: (2024) -
A világi krisztushívők közreműködése a krisztusi hármas küldetésben és a kormányzati hatalom gyakorlásában
by: Kiss Gábor
Published: (2019) -
Hogyan hatnak ránk a „zöld” munkahelyek? A vállalati társadalmi felelősségvállalás munkavállalókra gyakorolt hatásainak vizsgálata
by: Zsiga Melinda
Published: (2013) -
Személyes márkaépítés a közösségi médiában
by: Zsiga Fruzsina
Published: (2016) -
A YouTube videók iránti érdeklődés, egyes személyiségtényezők és a vásárlási szokások kapcsolata
by: Zsiga Melinda
Published: (2016)